Najnowsze Wpisy

Nowy szablon... Komentarze (0)
20. września 2003 20:40:00
linkologia.pl spis.pl

Cześć to jest mój nowy szablon.Opiera sie on na innym szablonie jednak wprowadziłem tu pewne zmiany.Mam nadzieje że bedzie sie wam podobał.Zobaczymy co dalej bo musze zrobić jeszcze ksiege gości itp itd.

Pozdro

snedy : :

Nowy blog Komentarze (0)
20. września 2003 00:34:00
linkologia.pl spis.pl

To już moj 2 blog.Niemam zielonego pojecia po co mi 2 skoro z jednym mam problemy ale no coz...hehe:)

Po jakimś czasie bedzie pewnie tu ciekawiej.

Do nastepnej notki:)

snedy : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bkteri | marcia11 | cukiimycha | niegrzecznykotek | metal-maniac | Mailing